starbucks

Prasówka

Sadyba Best Mall z nowym miejscem spotkań od Starbucks!

Niebawem miłośnicy kawy sygnowanej logo Starbucks będą mogli spotykać się w całkiem nowym miejscu w Warszawie. 17 czerwca w Centrum Handlowym Sadyba Best Mall otwiera się piętnasty w Warszawie i 43. w Polsce lokal Starbucks w nowoczesnym formacie.

Nowy lokal sieci Starbucks umiejscowiony jest na pierwszym piętrze, w głównym ciągu komunikacyjnym Centrum Handlowego. Lokalizacja sprawdzi się zarówno jako miejsce spotkań ze znajomymi, jak i sposób na chwilę wytchnienia w przerwie zakupów. Nowo otwarta kawiarnia stanowi punkt typu wolno stojącej wyspy w przestrzeni pasażu. Poza kawą serwowaną na wynos, klienci Starbucks znajdą ponad 56 miejsc siedzących. Oprócz standardowych okrągłych stolików, w kawiarni znajduje się także tzw. community table, przy którym będzie mogła spotkać się większa grupa znajomych. Dzięki dostępności gniazdek elektrycznych i szybkiego łącza Wi-Fi, kawiarnia świetnie sprawdzi się również jako miejsce spotkań biznesowych.

W menu oprócz standardowo najwyższej jakości kawy przygotowywanej ze 100% ziaren Arabica, którą wyszkoleni bariści dopasują do upodobań każdego klienta, znajdują się także świeże kanapki i sałatki przygotowywane codziennie na miejscu. Klienci będą mogli nabyć także paczkowane kawy ziarniste, syropy do kaw oraz rozmaite przedmioty związane z marką takie jak zaparzacze, kubki termiczne i ceramiczne.  

Otwarciu kawiarni towarzyszyć będą liczne atrakcje. Dla gości przygotowano słodki okolicznościowy poczęstunek. Wszyscy, którzy tego dnia przyjdą do kawiarni, będą mogli wziąć udział w samplingu produktów oraz coffee tastingu, czyli kilkuetapowej degustacji kawy.

Lokal czynny jest codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach 8:30-21:30, a w niedzielę 8:30-20:30.

 

Informacja o marce Starbucks:

Historia Starbucks rozpoczęła się w 1971 roku w Seattle w Stanach Zjednoczonych. Tam powstała pierwsza niewielka kawiarnia w historycznym Pike Place Market, gdzie pyszną kawę przyrządzano z najlepszych świeżo palonych kaw ziarnistych. Zarówno nazwa, jak i logo Starbucks są mocno osadzone w symbolice żeglugi, z którą z kolei wiąże się historia handlu kawą i jej sprowadzenia do Ameryki Północnej.  W 1981r. do kawiarni trafił Howard Schultz, który od razu dał się porwać filozofii marki i niebawem został jej pracownikiem. Dzisiejszy szef rady nadzorczej, prezes i dyrektor generalny Starbucks postanowił nadać sieci niezwykłą atmosferę kawiarni, w których bywał podczas pobytu we Włoszech. Przenosząc tę włoską tradycję do USA, stworzył miejsce do rozmów i spotkań ludzi – trzecie miejsce między pracą a domem. Od początku Starbucks wyróżnia się wzorcem prowadzenia firmy, której misją jest inspirować i rozwijać ludzi – w każdej chwili: jeden człowiek, jedna kawa, jedno miejsce! A swoją wspaniałą i bogatą tradycję związaną z kawą uzupełnia poczuciem wspólnoty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *