krolewskie

Prasówka

KRÓLEWSKIE NIEFILTROWANE WCHODZI NA RYNEK

Nowe piwo marki Królewskie inspirowane warszawskimi tradycjami

Królewskie – jedna z najsilniejszych marek regionalnych w kraju wprowadza nowy wariant: Królewskie Niefiltrowane. Poszerzenie rodziny Królewskiego to ukłon w stronę warszawskich tradycji i odpowiedź na rosnące zainteresowanie konsumentów ciekawymi smakami. Nowy wariant pojawi się na rynku już w kwietniu 2016 r.

Zarówno receptura jak i opakowanie, piwa zainspirowane są klimatem dawnej Warszawy i odwołują się do stołecznych tradycji. Królewskie Niefiltrowane jest warzone jak kiedyś i nie poddawane jest filtracji, dzięki czemu zachowuje charakterystyczne walory smakowe, naturalną mętność i pełny smak. Powstaje ze słodów jęczmiennych i pszenicznych, wyróżnia się wyraźną, przyjemną goryczką. Nowe Królewskie ma 5% alkoholu i będzie dostępne w butelkach zwrotnych o pojemności 500 ml.

– Wprowadzając Królewskie Niefiltrowane podkreślamy związki marki z Warszawą. Stworzyliśmy lokalny produkt, którego receptura powstała z inspiracji klimatem miasta sprzed lat i stołecznymi tradycjami. Mamy nadzieję, że pozwoli konsumentom odnaleźć zapomniane smaki dawnej. Warszawy. –  mówi Anna Paciejewska, kierownik marki Królewskie – Królewskie Niefiltrowane jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej marki. Nowy wariant wpisuje się w konsumencki trend poszukiwania nowych, ciekawych smaków o autentycznych korzeniach oraz piw regionalnych… Królewskie Niefiltrowane wchodzi na rynek w  kwietniu br. będzie dostępne w Warszawie oraz na terenie województwa mazowieckiego. Wprowadzenie będą wspierać szeroko zakrojone działania marketingowe. Wariant w sezonie letnim, będzie również obecny na eventach w Warszawie i w regionie.

Za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja Roots PR.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *